Trafik
Salg

Denne graf viser en vækst i trafik og en forbedret konvertering hos Dania Bikes fra 2015.

Hvorfor vælge Løverne?

Et samarbejde med os vil uden tvivl styrke din position på søgemaskinerne og din digitale tilstedeværelse i det hele taget. Vi vil opnå store resultater og vi er stolte over vores evne til at overgå vores kunders forventninger gang på gang.

SEO er ikke længere et ukendt begreb, og det bliver vigtigere dag for dag. Hos Løverne ved vi, hvordan vi får dig startet og sat i kurs mod en stærk digital position. Las os snakke om netop dine forventninger i dag – vi glæder os til at overgå dem.


Se referencer Kontakt Løverne

SEM (Search Engine Marketing) - Introduktion

SEM er digitaliseringens gave til markedsføring og annoncering - gå ikke glip af mulighederne.

Hos Løverne har vi mange års erfaring med markedsføring, og vi arbejder konstant for at være forrest i den digitale udvikling. SEM handler om annoncering på søgemaskinerne og kan oversættes til den digitale verdens yderst effektive udgave af avisreklamer. Igennem betalte annoncer kan man komme til tops på søgemaskinerne og skræddersy sit publikum, og man betaler kun for de klik og besøg man får som følge af annoncen. Derudover, kan effekten af annoncerne let analyseres og forbedres, da alle oplysninger bliver gemt. Hos Løverne arbejder vi i tre faser, som du kan læse mere om nedenunder.

SEM Fase 1 - Analyse

En af de store fordele ved SEM er dets analysemuligheder. Det er bl.a. derfor SEM er en værdifuld del af online markedsføring.

Som et hvert markedsføringsværktøj, så er brugen af værktøjet mindst lige så vigtigt som værktøjet selv. Brugen af SEM kampagner kan både være en guldmine, men hvis den opsættes forkert vil det resultere i store omkostninger uden resultater eller manglende klik. Til forskel for traditionelle medier og annoncer, så muliggør SEM et konstant og løbende overblik. Med dets analysemuligheder, kan du med fordel se alt lige fra antal klik og visninger til hvor de kommer fra og hvad de koster. Derudover, kan du endda selv vælge annonceprisen, hvor du så bliver vist afhængigt af konkurrenternes pris. Du styrer også dit publikum, da du selv kan vælge, hvor og hvordan de kan finde dig.

SEM Fase 2 - Kampagneopsætning

På baggrund af en konsultation og forebyggende analyse opsættes dine annoncer.

I vores konsultation finder vi ud af, hvad du ønsker og forventer af kampagnen samt dit budget. Derefter analyserer vi markedet for at finde de bedste muligheder for netop din virksomhed, og den forebyggende analyse danner grund for kampagneopsætningen. Det kan f.eks. være at du driver forretning i Aarhus og ønsker flere lokale kunder. I stedet for at benytte annoncer i lokalavisen og betale flere tusinde kroner til et publikum, du ikke kan kontrollere, så tilbyder SEM en billigere og bedre løsning. Ved at benytte SEM skræddersyr vi en kampagne, som i dette tilfælde kan vises lokalt i Aarhus, hvor du selv kan bestemme, hvem der skal se den, og hvor og hvordan dit publikum skal se og finde dig. Derudover er du sikret en pris der matcher effekten – du betaler nemlig kun for det, som du får.

SEM Fase 3 - Resultater og optimering

I den sidste fase kigger vi på, hvordan kampagnen forløber sig. Vi måler effekten, så vi løbende kan forbedre og tilpasse den.

Der er et hav af fordele ved annoncering på søgemaskinerne, og muligheden for at se effekten af kampagnen og optimere den løbende uden større omkostninger er blot en af dem. For et lavere budget på blot et par hundrede kroner dagligt, kan man allerede efter få dage af kampagnens start måle effekten, og det hjælper vi dig med. Vi undersøger, om klikprisen er rigtig, om du får nok klik og om klikkene konverteres. På baggrund af disse spørgsmål optimerer vi løbende kampagnen og sikrer, at den opnår de bedste resultater. Hos Løverne er vi særdeles dygtige til at få de billigste klik, og vores marketingsafdeling sørger for, at de klik har størst mulig chance for at konverteres til køb eller besøg i ens butik.

Kontakt Løverne