PR og branding - vi præsenterer din virksomhed på bedste vis

Forstå din virksomhed og forholdene omkring den

PR og branding handler om, at formidle et budskab på bedste vis. Vores erfaring fortæller os, at den bedste fremgangsmåde er, at dele dette forløb op i tre forskellige faser. Den første fase er en introduktion og analyse.

Det første skridt til effektiv PR og branding ligger i, at vi som dit reklamebureau forstår os på din virksomhed. Derfor starter vi med et introduktionsforløb, hvor vi sætter os ind i din virksomhed. Vi vil bl.a. spørge ind til din virksomhed, det vi har lært om den og til det område vi skal lave PR arbejde i eller det produkt/koncept vi skal brande.

Når vi føler, at vi har lært din virksomhed og dets område at kende tilstrækkeligt, så er det tid til at for alvor sætte gang i sagerne. Dette er den primære og afsluttende del af den første fase. Her laves en dybdegående analyse, som tager udgangspunkt i din branche og din konkurrence. Hvor står i? Hvad skal i gøre for at slå konkurrencen eller for at differentiere jer? Hvor vil i gerne være efter forløbet?

Mange, specielt unge iværksættere, tror misvisende at godt PR arbejde bare handler om en god skriftlig kommunikation. Det kunne ikke være mere forkert. PR er det som står til grund for dit brand, og det bør fylde en væsentlig del af din markedsføringsstrategi. PR og branding handler ikke bare om, at redde ud i fejlene, men at forebygge problemer i form af at opbygge en stor og trofast følger skare med masser af goodwill.

Hvis du er klar til at differentiere dig og overkomme konkurrencen, så er en ordentlig analyse afgørende. Vi hjælper dig godt i gang og giver dig midlerne til, at få mere ud af din virksomhed.


Kunsten at skille sig ud

Vi mestrer kunsten at skille sig ud, hvilket står til grund for en effektiv konceptudvikling. Hvad end du står og skal have lavet det seneste stykke PR arbejde eller brande et nyt produkt, så er det afgørende at få lavet benarbejdet ordentligt.

Det er ikke altid let, at skille sig ud fra mængden. Det kræver ikke bare at man er innovativ og besidder evnen til at tænke kreativt, men også at man har modet til det.

Hos Løverne kommer du til, at arbejde sammen med et alsidigt team. Her finder du både den modige daredevil, men også analysenørden, som kan bakke sin holdning op med noget konkret. På den måde sikrer du dig, at du ikke kaster en masse penge efter et projekt, som er dødsdømt fra begyndelsen. Samtidigt får du dog muligheden for, at være kreativ og at komme på forkant af udviklingen, så din virksomhed for alvor kan skille sig ud.

Det er meget forskelligt hvordan vores kunder ønsker forløbet skal være. Du har både muligheden for, at være aktivt involveret under hele forløbet eller at putte din tillid i os, og aflevere bolden.

Uanset den ønskede fremgangsmåde, så kan du være sikker på, at du får udført et mindeværdigt stykke arbejde. Vi skaber succes oplevelser for alle vores kunder og vil være med til, at styrke din position på markedet. Alle forløb runder ud i en afsluttende segmentering af markedet og en konklusion som skaber overblik.


.

Målet er at skabe vækst og stå stærkere end tidligere

Det er vigtigt altid, at holde fokus. Målet med din PR og branding er, at skabe vækst for din virksomhed. Derfor fokuserer vi under hele forløbet på, at forstå os på din virksomhed og det tilhørende segment. Du vil se bedst resultater og få mest ud af din konceptudvikling, hvis du kender dit segment bedre end konkurrencen. Derfor laver vi afsluttende vis en grundig segmentering, markedanalyse og konklusion heraf.

Den forhenværende analyse giver os et indblik i de virksomheder, som vi skal holde øje med. På den baggrund kan vi kigge på deres markedsføringsstrategi, og hermed komme op med en løsning til at overkomme den.

Det koncept vi har udviklet til dig skiller sig ud for mængden, men holder samtidigt fat i de elementer der allerede har vist sig effektive i andre virksomheder. Hermed kan vi tilkoble den netop dit segment, men udover at komme med noget værdi som kunderne kender, så blæser vi det omkuld med de seneste nye tiltag og kreative ideér.

Det endelige stykke arbejde vil tale for sig selv. Vi står til rådighed under hele forløbet, hvor vi vil vejlede og rådgive efter bedste evne.

Alt analysearbejde, heriblandt segmenteringen, markedsanalysen og konklusion, kan frit bruges som ønsket efterfølgende. Udover at det er tilrettelagt den opgave vi har fået, så kan det med fordel bruges til jeres digitale konverteringsoptimering og SEO arbejde.

Kontakt Løverne

Gratis adgang til de første 100: Månedlige marketing tips med Løverne

Professionel rådgivning til at optimere din digitale markedsføring: Gode fif, når din hjemmeside er blevet langsom eller konverterer dårligt. Hjælp til at forstå annoncering på de sociale medier. Vejledning til at sikre en god placering på Google. Alt dette og meget mere - og helt gratis, hvis du er hurtig.

Mange tak for din tilmelding. Du får snart en mail fra os. Først når du bekræfter din tilmelding i denne mail, er din plads garanteret.